Centrum wsparcia
Centrum wsparcia to kompleksowa usługa projektowania, wdrażania oraz utrzymywania sieci, elementów infrastruktury IT oraz instalowania i konfiguracji elementów fizycznych (np. kas fiskalnych, monitorów)
- Centrum wsparcia to usługa zarządzana idealnie wpisująca się w potrzeby organizacji zarządzających rozproszonymi lokalizacjami (np. sklepami, placówkami, restauracjami)
- Trecom wspiera organizacje w zamawianiu, konfiguracji oraz instalowaniu elementów fizycznych (np. monitorów)
- Usługa Centrum wsparcia może zostać połączona z pozostałymi usługami Trecom w zakresie sieci czy cyberbezpieczeństwa
Kluczowe obszary działania Centrum Wsparcia
Audyt potrzeb
Trecom realizuje audyty oraz usługi doradcze przed realizacją kompleksowych projektów infrastrukturalnych
Zarządzanie infrastrukturą
Centrum wsparcia jest idealnym rozwiązaniem dla organizacji szukających wsparcia w zarządzaniu lokalizacjami na warstwie fizycznej (np. instalowaniu kas fiskalnych) oraz sieciowej (np. LAN czy WAN)
Organizacja sprzętu
Trecom oferuje kompleksowe usługi zarządzania sprzętem, w tym zamawianiem, dostawą, utrzymaniem czy utylizacją
Jak działa Centrum wsparcia?
Audyty i projektowanie
Audyty infrastruktury informatycznej (m.in. sieci lokalne, rozległe, bezprzewodowe, przemysłowe czy serwery)
Projektowanie i przygotowanie nowej architektury rozwiązań
Doradztwo, dokumentacja techniczna oraz Proof of Concept
Usługi
Kompleksowe wsparcie techniczne oraz outsourcing wybranych usług IT, w tym telefonii czy contact center
Zarządzanie usługami serwisowymi producentów w imieniu klienta (np. zgłaszanie awarii)
Możliwość świadczenia komplementarnych usług zarządzanych (np. NOC czy SOC)
Dostawa sprzętu
Zarządzanie projektami na dostawy sprzętu oraz tworzenie umów ramowych na cykliczne dostawy sprzętu
Instalacje fizyczne sprzętu oraz zapewnienie identyfikacji sprzętu według wewnętrznych regulacji organizacji
Globalna obsługa dostaw sprzętu oraz utylizacja sprzętu informatycznego
Centrum wsparcia z Trecom
Realizuj kompleksowe projekty w obszarze infrastruktury IT i cyberbezpieczeństwa z jednym partnerem
Zleć usługi zarządzania sprzętem, infrastrukturą oraz cyberbezpieczeństwem
Realizuj rozproszone geograficznie projekty dzięki bazie blisko 120 inżynierów i architektów Trecom w 6 miastach
Skorzystaj z doradztwa Trecom na warstwie sprzętowej, sieciowej i cyberbezpieczeństwie
Korzyści ze współpracy z Trecom
Ekspertyza Trecom
Eksperci SOC i NOC mają dostęp do ponad 70 partnerów technologicznych oraz blisko 120 inżynierów i architektów w Trecom umożliwiając natychmiastowe konsultacje oraz ciągłą wymianę wiedzy
Posiadamy unikalne na polskim rynku kompetencje wspierające (SOC czy TrecomSEC)
Unikalne rozwiązanie
Posiadamy jedną z najbardziej dojrzałych ofert usług zarządzanych na rynku opartą na rozwiązaniach stworzonych pod potrzeby klientów w Polsce
Oferujemy szerokie kompetencje w zarządzaniu incydentami, jak i wspierającymi usługami w zakresie cyberbezpieczeństwa
Integracja z SOC i NOC
Nasze usługi pokrywają kluczowe obszary zarządzania bezpieczeństwem i infrastrukturą
Nasz zespół zbiera, analizuje, reaguje i eliminuje zagrożenia oraz zapewnia kompletny monitoring organizacji wraz z rekomendacjami potencjalnych zmian
Skontaktuj się z nami
Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?
Chcesz umówić się na konsultacje?
Masz dodatkowe pytania?
Pozostałe rozwiązania
SOC
Technologie z zakresu cyberbezpieczeństwa
Najnowsze publikacje
Dyrektywa NIS 2 – obowiązki firm: zarządzanie ryzykiem, zgłaszanie incydentów
Tomasz Matuła
07.06.2024
Cybersec i AI. Dojrzałość cyberbezpieczeństwa i sztuczna inteligencja
Tomasz Matuła
07.06.2024