CLCOR 1.3

Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies

Opis szkolenia

Termin:

od 13.01.2025 do 17.01.2025

Cena: 7500 PLN netto

Lokalizacja:

Zdalne

Rejestracja on-line Formularz kontaktowy

Szczegóły szkolenia

Typ: Szkolenie z instruktorem w jęz. polskim

Czas trwania (dni): 5

Instruktor: Jacek Szewczyk CCIE

Cena: 7500 PLN netto

Szkolenie Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR) dostarcza wiedzę i umiejętności potrzebne do wdrażania, konfigurowania i rozwiązywania problemów z podstawowymi technologiami sieciowymi i współpracy. Tematy obejmują projektowanie infrastruktury, protokoły, kodeki i punkty końcowe, bramki Cisco IOS XE i zasoby medialne, kontrolę połączeń oraz jakość usług (QoS). To szkolenie zapewnia również 64 kredyty edukacyjne na potrzeby recertyfikacji. Szkolenie pomaga przygotować się do egzaminu:

  • 350-801 Implementing Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR).

Jak skorzystasz na szkoleniu

To szkolenie pomoże ci:

  • Zintegrować i rozwiązać problemy z Cisco Unified Communications Manager z LDAP do synchronizacji użytkowników i uwierzytelniania użytkowników.
  • Wdrażać funkcje Cisco Unified Communications Manager do zarządzania użytkownikami.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z punktami końcowymi współpracy.
  • Zdobyć 64 kredyty potrzebne do recertyfikacji.

Kto powinien się zapisać

  • Studenci przygotowujący się do zdobycia certyfikacji CCNP Collaboration.
  • Administratorzy sieci.
  • Inżynierowie sieciowi.
  • Inżynierowie systemowi.

Cele szkolenia

Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:

  • Opisać architekturę rozwiązań Cisco Collaboration.
  • Porównać protokoły sygnalizacji połączeń telefonicznych IP: SIP, H323, MGCP i SCCP.
  • Zintegrować i rozwiązać problemy z Cisco Unified Communications Manager i LDAP.
  • Wdrożyć funkcje zarządzania użytkownikami w Cisco Unified Communications Manager.
  • Opisać różne kodeki i jak przekształcają analogowy głos na strumienie cyfrowe.
  • Opisać plan wybierania i omówić routing połączeń w Cisco Unified Communications Manager.
  • Opisać połączenia w chmurze z opcją lokalnej bramki Webex by Cisco.
  • Konfigurować uprawnienia do połączeń w Cisco Unified Communications Manager.
  • Wdrożyć zapobieganie oszustwom opłat za połączenia.
  • Wdrożyć globalizowany routing połączeń w klastrze Cisco Unified Communications Manager.
  • Wdrożyć i rozwiązywać problemy z zasobami medialnymi w Cisco Unified Communications Manager.
  • Wdrożyć i rozwiązywać problemy z planem wybierania Webex Calling w środowisku hybrydowym.
  • Wdrożyć aplikację Webex w środowisku Cisco Unified Communications Manager i migrować z Cisco Jabber na aplikację Webex.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z integracją Cisco Unity Connection.
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z handlerami połączeń Cisco Unity Connection.
  • Opisać, jak Mobile Remote Access (MRA) jest używany do pracy z urządzeniami spoza firmy.
  • Analizować wzorce ruchu i problemy z jakością w zbieżnych sieciach IP wspierających ruch głosowy, wideo i danych.
  • Zdefiniować QoS i jego modele.
  • Wdrożyć klasyfikację i oznaczanie ruchu.
  • Konfigurować opcje klasyfikacji i oznaczania na przełącznikach Cisco Catalyst.

Wymagania wstępne

Przed przystąpieniem do tego szkolenia, powinieneś posiadać:

  • Podstawową znajomość sieci komputerowych, w tym LAN, WAN, przełączania i routingu.
  • Podstawową znajomość interfejsów cyfrowych, PSTN oraz VoIP.
  • Podstawową wiedzę o zbieżnych sieciach głosowych i danych oraz wdrożeniach Cisco Unified Communications Manager.

Plan szkolenia

  • Moduł 1: Architektura rozwiązań Cisco Collaboration.
  • Moduł 2: Sygnalizacja połączeń w sieciach IP.
  • Moduł 3: LDAP w Cisco Unified Communications Manager.
  • Moduł 4: Funkcje zarządzania użytkownikami w Cisco Unified Communications Manager.
  • Moduł 5: Badanie kodeków.
  • Moduł 6: Plany wybierania i adresowanie punktów końcowych.
  • Moduł 7: Połączenia w chmurze z lokalną bramką hybrydową.
  • Moduł 8: Uprawnienia do połączeń w Cisco Unified Communications Manager.
  • Moduł 9: Zapobieganie oszustwom związanym z opłatami za połączenia.
  • Moduł 10: Globalizowany routing połączeń.
  • Moduł 11: Zasoby medialne w Cisco Unified Communications Manager.
  • Moduł 12: Funkcje planu wybierania Webex Calling.
  • Moduł 13: Aplikacja Webex.
  • Moduł 14: Integracja Cisco Unity Connection.
  • Moduł 15: Handlery połączeń Cisco Unity Connection.
  • Moduł 16: Architektura Collaboration Edge.
  • Moduł 17: Problemy z jakością w zbieżnych sieciach.
  • Moduł 18: QoS i modele QoS.
  • Moduł 19: Klasyfikacja i oznaczanie ruchu.
  • Moduł 20: Klasyfikacja i oznaczanie na przełącznikach Cisco Catalyst.

Plan laboratorium

  • Discovery 1: Użycie certyfikatów.
  • Discovery 2: Konfiguracja protokołów sieci IP.
  • Discovery 3: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z punktami końcowymi współpracy.
  • Discovery 4: Rozwiązywanie problemów z połączeniami.
  • Discovery 5: Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z integracją LDAP w Cisco Unified Communications Manager.
  • Discovery 6: Wdrożenie telefonu IP przez automatyczną i ręczną rejestrację.
  • Discovery 7: Konfiguracja samoobsługowego zarządzania użytkownikami.
  • Discovery 8: Konfiguracja grupowego zarządzania użytkownikami.
  • Discovery 9: Konfiguracja regionów i lokalizacji.
  • Discovery 10: Wdrożenie adresowania punktów końcowych i routingu połączeń.
  • Discovery 11: Konfiguracja uprawnień do połączeń.
  • Discovery 12: Wdrożenie zapobiegania oszustwom w Cisco Unified Communications Manager.
  • Discovery 13: Wdrożenie globalizowanego routingu połączeń.
  • Discovery 14: Konfiguracja integracji pomiędzy Unity Connection a Cisco Unified CM.
  • Discovery 15: Zarządzanie użytkownikami Unity Connection.
  • Discovery 16: Konfiguracja QoS.

Realizacja szkoleń

Rejestracja

  1. Wstępnego zgłoszenia na szkolenie można dokonać wypełniając formularz zgłoszenia na szkolenie on-line, drogą mailową lub telefonicznie. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza on-line, na adres mailowy uczestnika przychodzi formularz gotowy do wydrukowania. Wstępne zgłoszenie ważne jest 10 dni roboczych.
  2. Formularz należy uzupełnić o cenę, podpisać przez osobę upoważnioną do podejmowania zobowiązań finansowych w imieniu podmiotu zgłaszającego oraz odesłać skan drogą mailową na adres: szkolenia@trecom.pl. Rejestracja na szkolenie prowadzona jest tylko na podstawie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszenia.
  3. Po otrzymaniu formularza,  Trecom wysyła do uczestnika informację o rezerwacji miejsca, lub w przypadku braku wolnych miejsc, o wpisaniu na listę rezerwową wraz z propozycjami alternatywnych terminów.
  4. Zgłoszenie na szkolenia można przesyłać do 15 dni przed planowaną datą rozpoczęcia szkolenia. Po upływie tego terminu zgłoszenia można dokonać jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Płatność

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej lub drogą mailową są kwotami netto.
  2. Płatności za szkolenie odbywać się będą na podstawie faktur VAT wystawianych po zakończeniu szkolenia.
  3. Trecom zastrzega sobie prawo żądania 100% przedpłaty za szkolenie. Przedpłata dokonywana będzie na podstawie faktury pro forma. Uregulowanie przedpłaty jest warunkiem uczestnictwa w szkoleniu.
  4. Cena szkolenia obejmuje: materiały szkoleniowe, jeden ciepły posiłek, poczęstunek w przerwach szkoleniowych (kawa, herbata, ciastka), certyfikat ukończenia kursu. W cenę kursu nie jest wliczony koszt egzaminu.
  5. Wszelkie koszty związane z dojazdem oraz zakwaterowaniem ponoszą uczestnicy zajęć.

Zmiana terminu szkolenia i odwołanie szkolenia

  1. Trecom może odwołać zajęcia lub odmówić ich przeprowadzenia, w szczególności gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie oraz przyczynach odwołania zajęć Trecom poinformuje uczestników w najkrótszym możliwym czasie, nie później nie 5 dni przez planowanym rozpoczęciem szkolenia.
  2. W przypadku odwołania zajęć przez Trecom uczestnikom zwracane są jedynie kwoty wpłacone przez nich na poczet udziału w odwoływanych  zajęciach.

Rezygnacja ze szkolenia

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu bez żadnych konsekwencji nie później niż do 21 dni przed planowanym jego rozpoczęciem. Rezygnację ze szkolenia należy przesłać droga mailową na adres: szkolenia@trecom.pl.
  2. Rezygnacja z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 21 dni przed jego rozpoczęciem skutkuje obciążeniem w kwocie równoważnej 50% odpłatności za szkolenie.
  3. Rezygnacja z udziału w szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed jego rozpoczęciem skutkuje obciążeniem równoważnym pełnej odpłatności za szkolenie.

Najnowsze publikacje

Bezpieczeństwo łańcucha dostaw

Tomasz Matuła

07.06.2024

Skontaktuj się z nami

Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne? Chcesz otrzymać oferty naszych rozwiązań lub wersje demonstracyjne?

Chcesz umówić się na konsultacje? Chcesz umówić się na konsultacje?

Masz dodatkowe pytania? Masz dodatkowe pytania?






    Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przeczytaj tutaj.

    Grupa Trecom

    „Trecom Spółka Akcyjna” Sp. k.

    ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

    info@trecom.pl +48 22 488 72 00

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Wrocław Sp. z o.o.

    ul. Wyścigowa 58, 53-012 Wrocław

    wroclaw@trecom.pl +48 71 715 14 70

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Łódź Sp. z o.o.

    ul. Urzędnicza 36, 91-312 Łódź

    lodz@trecom.pl +48 22 483 49 39

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Enterprise Solutions Sp. z o.o.

    ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa

    biuro.enterprise@trecom.pl +48 22 488 72 00

    Sprawdź jak dojechać

    „Trecom Kraków Spółka Akcyjna” Sp. k.

    ul. Zakliki z Mydlnik 16, 30-198 Kraków

    krakow@trecom.pl +48 12 390 71 40

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Nord Sp. z o.o.

    Biuro handlowe: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk

    gdansk@trecom.pl +48 22 488 72 00

    Sprawdź jak dojechać

    Trecom Poznań Sp. z o.o.

    ul. Krzemowa 1, Złotniki, 62-002 Suchy Las k. Poznania

    poznan@trecom.pl +48 61 639 61 55

    Sprawdź jak dojechać

    Intertrading Systems Technology Sp. z o.o.

    Al. Jerozolimskie 162A, 02-342 Warszawa

    ist@ist.pl +48 22 50 245 50

    Sprawdź jak dojechać